15. Anonim Şirket Şube Adres Değişikliği

GEREKLİ EVRAKLAR

1) Dilekçe

2) Noter onaylı Yönetim Kurulu Şube Adres Değişikliği Kararı  (1 asıl – 1 fotokopi)

Notlar

– Belediyeler tarafından yapılan numarataj çalışması nedeniyle adres değişikliği söz konusu ise şirketin güncel adresini gösteren ilgili belediye başkanlığından alınacak yazı ve dilekçe ile başvuru yeterlidir. Belediyeden alınacak yazıda şirketin eski ve yeni adresinin yazılması ve değişiklik nedeninin "numarataj çalışması" olduğu vurgulanmalıdır. Aşağıda, dosyalar kısmında "numarataj yazı örneği" isimli dosya örnek olarak verilmiştir.

– Yönetim kurulu kararlarında başkanın/başkan vekilinin imzası bulunmuyorsa kararla birlikte TTK 392/7 ye göre istemde bulunulduğuna dair belgenin (noterden ihtarname) ibrazı gereklidir. 

– Elektronik ortamda alınan kararların ayrıca notere tasdik ettirilmesine gerek yoktur.

NOT: https://mersis.ticaret.gov.tr/ adresinden elektronik başvuru yapmanız gerekiyor. 

Dosyalar

  • genel dilekçe.doc
    İndir
  • aş-şube adres değişikliği ykk.doc
    İndir
  • numarataj-yazı-ÖRNEĞİ.docx
    İndir